Veelgestelde vragen

Ik wil graag bestellen

Wilt u graag een mand van Studio Sif? Dit kan. Wij werken niet met een webshop. Om te bestellen kunt u een e-mail sturen met uw voorkeur qua kleur en maat. Wij zullen u dan meteen laten weten of wij dit product op voorraad hebben en zo niet wanneer u het zou kunnen verwachten. Na betaling wordt overgegaan op versturing of productie.

Ik heb hulp nodig bij mijn bestelling

Wij staan graag voor u klaar om u bij uw bestelling te assisteren.
Voor welke vraag dan ook, u kunt ons bellen of contact met ons opnemen via hello@studiosif.nl of via de chat van Facebook.
Elke dag bereikbaar tussen 9:00 en 21:00 uur. Buiten deze tijden kunt u het altijd even proberen maar kan ik niet garanderen dat ik altijd in staat ben om de telefoon te beantwoorden. Normaliter heeft u snel antwoord.

Kan ik een bestelling veranderen of annuleren?

Het is niet altijd mogelijk om bestellingen te annuleren. Zeker bestellingen die maatwerk bevatten en al in productie zijn gegaan, kunnen niet meer geannuleerd worden. Wilt u toch veranderen of annuleren, neem dan contact met ons op en we bekijken de mogelijkheden.

Voor meer informatie zie ook de algemene voorwaarden.

Ontvang ik een bevestiging van mijn order?

De factuur die u ontvangt van Studio Sif is tevens de bevestiging van een order. Mocht u deze onverhoopt niet ontvangen, neem dan direct contact met ons op.

Ik heb een speciale vraag, hoe stel ik die?

Studio Sif kunt u bereiken door te mailen naar hello@studiosif.nl of te bellen. Telefonisch zijn wij dagelijks bereikbaar (maandag t/m zondag) tussen 9.00 en 21.00 uur. U kunt natuurlijk ook gebruik maken van een SMS, WhatsApp en Facebook Messenger.

Mijn product is niet op voorraad

Al onze producten worden handgemaakt naar uw wens en maat en kleur, zodat we weinig voorraden hebben. De standaard levertijd bedraagt dan ook minimaal 14 dagen. Indien de levertijd langer bedraagt dan 14 dagen, zullen wij u op de hoogte brengen.

Hoe kan ik betalen?

Bij Studio Sif kunt u op diverse manieren betalen:

  • per bankoverschrijving. U betaalt per reguliere overschrijving via uw eigen bank. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. Ons bankrekeningnummer is NL95 INGB 0655 6351 81 t.n.v. Saskia Jacobs-Peters.
  • per cash of pin. Deze mogelijkheid is er alleen bij ophalen of op marktdagen.

Kan ik per bank vooruit betalen?

Ja, u kunt gewoon per bank vooruitbetalen. Zodra wij uw betaling op onze bank ontvangen, gaan wij over tot fabricage en verzenden wij uw bestelling.

Is de prijs inclusief verzendkosten?

Alle genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland vallen onder standaard verzendkosten. Wij maken gebruik van PostNL. Voor het buitenland neem contact met ons op en wij laten u weten wat precies de verzendkosten zullen zijn.

Is de BTW inclusief of exclusief ?

Onze gepubliceerde prijzen zijn altijd inclusief BTW.

Wat zijn de contactgegevens van Studio Sif?

Sint Corneliusweg 8
5221 BX Bokhoven

T: 0618544136
E: hello@studiosif.nl

www.studiosif.nl of www.studiosif.com

Instagram
Facebook

Ik heb een klacht. En nu?

Studio Sif neemt klachten serieus en zal er alles aan doen om het probleem op te lossen. Stuur ons een volledige en duidelijke omschrijving van uw klacht, schriftelijk per post of per email. Wij bevestigen altijd de ontvangst van uw klacht en zullen deze uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Indien een klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, is er een geschillen procedure van kracht zoals beschreven in de algemene voorwaarden.

Mijn bestelling is defect, wat moet ik doen?

Neemt u in een dergelijk geval direct met Studio Sif telefonisch of per email contact op. Studio Sif zal er alles aan doen zo snel mogelijk het defect op te lossen of een goed product naar u op te sturen.

Voor meer informatie zie ook de algemene voorwaarden.

Wanneer kan ik mijn product retour zenden?

Na ontvangst van uw product, heeft u 14 dagen de tijd om het zonder opgaaf van redenen aan ons te retourneren  behalve manden gemaakt op bestelling die gemaakt zijn volgens specificaties van de klant of gebruikt.(zie de algemene voorwaarden).

De retoursprocedure is als volgt:

  • Informeer eerst via hello@studiosif.nl naar welk adres het product retour moet worden verzonden, daar dit kan afwijken van ons kantooradres.
  • Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert.
  • Frankeer voldoende en stuur het product op.
    Let op dat bij briefpost de PostNL geen garanties geeft omtrent de levering, dus wij adviseren u altijd een retour per pakket of aangetekend te versturen. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument.
  • Na ontvangst controleren wij het product op beschadigingen etc. Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert.
  • Let op dat gebruikte of beschadigde artikelen niet kunnen worden geretourneerd of geruild.
  • Indien alles in orde is, storten wij uw aankoopbedrag op uw rekening terug.

Let u erop dat er een aantal producten zijn waarvoor deze algemene regel niet geldt:

  • Maatwerkproducten waarbij het product per order is gefabriceerd overeenkomstig de wensen van de consument.
  • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
  • Producten die gebruikt zijn.

Naar welk adres moet ik een retourzending sturen ?

Voordat u een zending retourneert, neemt u eerst contact op met hello@studiosif.nl voor het juiste adres waarheen uw product(en) retour gezonden moeten worden. Dit kan soms afwijken van ons kantooradres!

Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Studio Sif zal eerst de retourgoederen controleren op beschadigingen en gebruikssporen, etc. Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking aan ons retourneert. Studio Sif betaalt u uiterlijk binnen 14 dagen terug.

Wie betaalt porto bij retours ?

Bij een normale retourzending, als er dus geen sprake is van defecten of beschadigingen, betaalt u altijd zelf de porto kosten van de retourzending. Als er sprake is van een defect of beschadigde levering, neemt u dan eerst contact met ons op over de wijze van retour zenden. In principe betalen wij in dergelijke gevallen de porto kosten.

Neemt u eerst contact met ons op over het correcte adres waar u het product heen kunt sturen. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument.

Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Indien het artikel op voorraad is, zal het product binnen een dag verzonden worden. Indien het product nog gemaakt moet worden zal het binnen 7 tot 14 werkdagen worden verstuurd indien alle materialen op voorraad zijn. Over verzending wordt altijd gecommuniceerd wat de verwachte levertijd gaat zijn. Meestal is de verzending per PostNL die het pakketje binnen 24 uur bij u aflevert. U ontvangt de Track & Trace code zodra uw pakket door Studio Sif verzonden zodat u de zending ook zelf via internet kunt volgen. Indien uw pakket op een andere wijze wordt verzonden, ontvangt u hiervan een bericht van ons.

Vertragingen door verzendbedrijven zoals Post NL liggen buiten de schuld van Studio Sif. Studio Sif zal ten alle tijden proberen uit te zoeken waar het pakket zich bevindt bij vertraging.

Wat zijn de verzendkosten ?

Nederland

Bij Studio Sif zijn de verzendkosten binnen Nederland € 6,75 op al onze artikelen. Uw bestelling wordt dan als pakket via PostNL verzonden, u ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra het pakket door ons is afgeleverd bij PostNL.

België

Voor verzending naar adressen in België rekenen wij € 19,50 verzendkosten. Dit is inclusief Track & Trace, tekenen bij ontvangst en verzekering.

Andere landen

Voor alle andere landen neem contact op met hello@studiosif.nl voor een correcte prijsopgave met betrekking tot verzendkosten.

Welke verzendmethode kan ik gebruiken?

Studio Sif werkt voor verzending van pakketten binnen Nederland samen met PostNL. Zodra wij uw pakket afgeven, bedraagt de levertijd (bijna) altijd maximaal 24 uur.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Op afspraak kunt u uw bestelling bij ons in Bokhoven afhalen of tijdens een van de marktdagen.

Welke maat moet ik nemen?

U kan maten en afmetingen vinden op maatadvies of contact met ons opnemen.

Alle maten zijn indicatief aangezien het hier om handwerk gaat. Hierdoor kan er een cm verschil zijn.

Alle adviezen zijn gebaseerd op ervaringen en zijn indicatief. Keuze van een maat is altijd op eigen verantwoordelijkheid.